fredag 28 maj 2010

kort åt en prinsessa


Hejsan! Jag blev, igen, jätte insprirerad när jag såg några bloggar så jag bara måste göra ett födelsedagskort till. Tyvärr har jag inte några stora passande stämplar, så istället ritade jag prinsessan som ler bakom den lilla kakan och den lilla bakelsen uppe i högra hörnet. Det blev, tyvärr, ganska tomt i mitten på det ljusgröna pappret, så jag tänkte att man kan skriva "grattis...." där.

Hoppas att ni inspireras åtminstone en aning då ni ser detta :)


Tjingeling, Pling


PS Ha en skön helg :)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Beate!

Vilken fin blogg du har! Hittade just lappen med adressen som du skrev för evigheter sen, den hade hamnat på villovägar i afrikayrseln..Men du har ju gjort jättefina grejer! Pysslade faktiskt själv en gästbok åt mig här för en tid sen, tror att du skulle tycka om den. Kankse jag kan ta en bild och visa nästa gång vis ses! Ska börja kola den här bloggen oftare nu. Gonatt på dej! Kram, Nora

Unknown sa...

Hoppsan, blev lite stavfel där just..hehe:)

Beate sa...

Hej Nora!

Roligt att du hittade min blogg :D! Jo, jag vill gärna se din pysslade gästbok någongång :).

Kram, Pling