lördag 11 september 2010

Julkort nr.3

Tjingeling!


Idag var det en stor dag för mig, eller det skulle vara det. Jag skulle nämligen köpa en Big Shot-maskin! Jag har sparat länge till en, och NU skulle jag köpa den, men... Sizzix-maskinerna var slut! Jag blev JÄTTEBESVIKEN.... men de skulle få in nya nästa vecka, så det blir att vänta lite till då :).Istället köpte jag egna ProMarkers, tidigare har jag bara lånat syrrans.


Idag har jag pysslat lite. Så här blev julkortet jag skapade :)

På utsidan är kortet ganska trist, det står endast ""Med önskan om en riktigt god jul", men då man öppnar kortet...

...Ser det ut så här.

Jag har endast stämplat magnolia-flickan, resten har jag ritat själv.

Så här såg det ut då jag ritat, men inte ännu hunnit klippa ut.
Ha en skön helg! Kram, Pling

1 kommentar:

Anonym sa...

Mysigt julkort!