tisdag 12 april 2011

Ha den äran idag, ha den äran i dag...



... Ja, idag är det en speciell dag, både min blogg och kusin fyller år! Idag är det precis ett år sedan jag grundade denna blogg! Tänk vad tiden har gått fort! Då jag grundade bloggen visste jag inte vad jag skulle skriva om... men nu är det ganska lätt att lista ut vad det är som står väldigt nära mitt hjärta :).




Dagen till ära tänkte jag visa en liten del av mitt rum. Ja det är då inte vilken del som helst utan (enligt mig rummets hjärta) min pysselvrå! Jag trodde ännu för några månader sedan att jag aldrig skulle få skriva att jag har en EGEN pysselvrå, men nej där hade jag fel! Här ska ni få se lite bildbevis på detta!












Här har vi den heliga möbeln, skrivbordet "Expedit" från Ikea.








Här ser ni de viktigaste sakerna man behöver då man pysslar. Bl.a. sax, lim, penna, linjal, knappnålar...










Här var det lådor minsann!







"Under" skrivbordet hittar man bl.a. En Big-Shot-maskin, pärlor, pärmar och lite mera tyg :)




Lite inspiration är också bra att ha framme. Exempel på detta ser ni här:




Ja, detta är väl mitt skrivbord i ett nötskal.




Ha en det gott! För min del ska jag fira bloggen så gott jag kan mellan provläsningen :)!

3 kommentarer:

Alster sa...

Myysigt. och, hur lång tid satte du ner på att städa innan du kunde fotografera, eller är du annos bara en supermänniska.........

Frideborg sa...

Gud va fint du har det!! Kan du komma hem och hjälpa mig få ordning...hihi.
Grattis till 1 år som bloggare :)

Kram Marina

PS. Jag har med en "Big Shot" DS.

Frideborg sa...

Och du!!! Kolla min blogg!

Kramiz