måndag 18 april 2011

Ibland är simpla saker de roligaste :)

I helgen pysslade jag två väldigt simpla kort. Det enda jag har gjort är att jag har stämplat ett motiv på ett papper, färglagt, skrivit lite, limmat det vita pappret på en kartong och gjort lite fin slip. Ibland är det roligt att göra riktigt simpla saker :)


Jag sökte länge efter något vist ord på nätet som skulle passa till denna bild. Tillsist nöjde jag mig med min egna lilla text: "Vänner är som karameller. Ju fler man har desto gladare blir man!"


...Ja, vad berättar månne denna fågel?...

3 kommentarer:

Alster sa...

stilrent snyggt! men är inte uttrycket -en liten fågel kvittrade i mitt öra att...-?...

Maja - FOTO - fotogeniquee.blogg.se sa...

Superfina teckningar, så rena och fina och enkla på något sätt. Jag älskar ditt sätt att teckna och de fina gula ramarna du ritat till.

sv: Tuuuusen tack för din fina kommentar på vår blogg. Det värmde verkligen ända in. Det känns också jätteroligt att vi kan inspirera andra till att börja fota. Vad roligt att du tycker om vår blogg så mycket att du vill följa den. Tacktacktack!

Lilly sa...

Du är så duktig så att det inte är sant! Kram!