måndag 25 juli 2011

Sommarbilder och en ointressant nyhet


 
Jag försöker alltid skriva något lagom roligt i varje inlägg. Jag försöker, utan resultat. Det blir, på ett eller annat sätt, så onaturligt. Ofta börjar jag ganska duktigt med en livad mening. Tyvärr slutar det ändå alltid med att jag är missnöjd med det jag skrivit, tar bort allt jag lyckats komponera och låter bli att skriva en endaste liten krumelur. Tråkigt - jag vet. Det jag vill komma fram till, är helt enkelt att mina slanka fingrar, hoppar på vissa tangenter, och därmed bildar en ganska tråkig text, varje gång jag ska skriva ett blogginlägg.
Tråkigt - jag vet. 

Ps. Jag höll på att ta bort även denna text, eftersom den blev så tråkig. Men jag stoppade mig, i sista stund.
Ds.

3 kommentarer:

Fanny sa...

du skriver väl inte alls tråkiga texter!

Anonym sa...

de sämsta texterna är de som handlar om hur tråkigt författaren tycker att han/hon skriver. Jag kämpar själv med det...

Maja - FOTO - fotogeniquee sa...

Gud vad fin den översta bilden är, verkligen superfin!

sv: Åh tack ska du ha!