torsdag 1 december 2011

Kalender säljes

Nu tänker jag äntligen visa upp ett litet projekt, som jag hållit på med under höstens gång: en kalender. Inte bara en kalender med en massa datum fram och tillbaka, -nej, nej. Denna kalender är en kalender, gjord exklusivt för alla oss finlandssvenskar. Som ni vet finns det ju en uppsjö av finska kalendrar. Men letar man efter unika finlandssvenska kalendrar, hittar man inte alltför många.

Så nu, kära vänner, har jag ändrat på detta faktum och gjort en unik kalender för oss finlandssvenskar (givetvis får även andra köpa den). Denna kalender innehåller förutom bara datum, namnsdagar, högtider m.m. även recept, illustrationer, tips och annat skoj.

Lite fakta om kalendern:
  •  Kalendern har formatet A5
  • Ett uppslag för varje vecka
  • Ringpärm
  • Kalendern har finlandssvenska datum, högtider och namnsdagar
  • Kalendern kostar 12€ inklusive frakt
Ifall du är intresserad av att köpa denna kalender, kan du meddela mig på adressen beatesfoto@gmail.com .

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag visste inte att vi finlandssvenskar har egna datum också..... ;)

h. öu, you know who....

Prickigt & Randigt sa...

Omg, hur hittar du på såna bra ideer? :) ♥

Anonym sa...

herre guud viken bra ide!! de ju superskojj!! :DD