lördag 30 juni 2012

Igår

Så här såg jag ut igår precis innan det bar iväg på friidrotts EM i Helsingfors. Några timmar efter att denna bild blev tagen fick jag en vacker bild på Stefan Holm och mig. Jag gick modigt fram till honom och frågade ifall han var Stefan Holm eller hans dubbelgångare och ifall jag fick ta en bild på honom och mig. Oui, det fick jag :)

En liten stund senare fick jag en bild på då den italienska höjdhopparen Gianmarco Tamberi (som förövrigt blev 4:a igår)  visar tummen-upp åt mig då han ser att jag fotar honom.

Snart ska jag iväg och se på mer tävlingar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg tröja! :)

Tack!! :D

Anonym sa...

Hej, ha roligt du var moddig:D, då när ja ha på stadion var de en jätte fin stämning hoppas ni också fick en bra stämning.
Med sommriga hälsningar från josse
PS. Vet du va jag fick, ja fick christof lemaitres autograf( vet ont ju namne skrivs:D)

Anonym sa...

Sätt ur bilden på dig och Stefan på bloggen